:hangloose:Op 21 december 2010 werd de KVH Winterbokaal 2010-2011 georganiseerd. De wedstrijd was verplaatst van de lentezon naar de winterse kou, zodat het Showgala niet meer onder barre omstandigheden behoefde gehouden te worden. Het betekent wel extra kou voor de deelnemers aan de wedstrijd, maar gelukkig is dat voor een paar minuten. Ondanks de kou was het een groot succes waarbij de organisatie een dikke pluim verdient, want het was echt ijskoud en het schema moest superstrak in de gaten worden gehouden. Maar liefst 23 rijders van KVH deden mee, waarbij de 9 afmeldingen van KVH niet eens zijn meegerekend ! Verder deden rijders mee van KVM, Ekijsa, WKC, Alkmaar en Amaranth. Totaal 47 rijders stonden ingeschreven. Door ziekte hebben er uiteindelijk 43 daadwerkelijk gereden. Iedereen deed super zijn best en er werd heel goed gereden !

Klik hier voor de uitslag 21 december 20120

Meepraten?