De Waagbokaal in Alkmaar

IMG_9475Zondag 13 december werd de Waagbokaal in Alkmaar gehouden.

De wedstrijd begon al om 07.00 uur! De deelneemsters (en Astrid en Birthe als begeleiding ;-)moesten echt heeeel vroeg hun bedje uit om op tijd aanwezig te zijn!

Voor de allereerste keer een nieuwe kür en/of wedstrijd rijden. Voor veel rijders was het toch erg spannend en werd er soms een stukje overgeslagen of gehusseld, ook was het voor velen lastig dat er geen “lijnen”op het ijs zitten op de ijsbaan in Alkmaar maar iedereen deed enthousiast z’n best en werd er uitstekend gepresteerd in zo’n groot deelnemersveld. De uitslagen:

• *Pupillen A-1 Caera Schulting 9e en Mischa Maas 11e
  • *Pupillen A-2 Claudia Steen 8e Indy Joy Visser 10e en Carla Steen 11e
  • *Pupillen-B Baukje Baars 2e (podiumplaats:-) Ella van Willigen 5e en Sarah de Graaf 7e
  • *Aspiranten-A Britt Nieuwold 5e

Allemaal supergefeliciteerd en we zijn uiteraard hartstikke trots op jullie!

De Waagbokaal ging dit jaar naar de organiserende vereniging AIJC – hartelijk gefeliciteerd met deze welverdiende Bokaal