KVH HERFSTBOKAAL uitslag

herfstbokaalZaterdag 26 oktober werd de KVH Herfstbokaal georganiseerd met een record aantal deelnemers van 85.  Hierbij de uitslag. We willen hierbij tevens alle deelnemers en publiek bedanken voor het begrip voor het uitlopen van de wedstrijd. Daar we beperkte ijstijd hadden en we de deelnemers niet wilden teleurstellen, werd gewerkt met een superstrak tijdschema. Echter doordat de muziek wat haperingen gaf was uitloop onvermijdelijk en met 85 deelnemers loopt het dan toch al gauw 45 minuten uit. Voor volgend jaar gaan we zeker meer ijstijd regelen! Van KVH deden 19 rijders mee, die allemaal hun beste beentje voorgezet hebben. Marco Frerichs verdient het om speciaal even in het zonnetje gezet te worden, want hij sprong alle dubbels vol overtuiging met heel veel  pluspunten en kreeg de hoogste punten van de dag. Maar liefst 10 podiumplaatsen waren er bij KVH: Lars van Doorn (3e plaats pupillen A), Maaike Aloserij (2e plaats Midi), Isabel Dubbeld (3e prijs Proms A), Birthe van den Berg (2e plaats Proms B), Romy van der Heijden (3e plaats Proms B), Roxy Janssen (2e plaats Teens A), Anna Blankenzee (1e plaats Basic Novice A), Marco Frerichs (1e plaats Basic Novice B), Miranda van Twisk (1e plaats Basic Novice C), Didi Feijen (3e plaats Advanced Novice A). Tenslotte werd Milan Kleindieck bij de Pupillen B 4de en dat mag niet onvermeld blijven, want het was zijn allereerste wedstrijd en hij schaatst net een half jaar.