Marco Frerichs gehuldigd

huldiging sportersBeter laat dan nooit nietwaar en zeker het vermelden waard! Marco Frerichs is binnen de gemeente van zijn woonplaats gehuldigd als Nederlands Kampioen kunstrijden!
Een geweldige prestatie heeft hij neergezet tijdens de Nederlandse kampioenschappen afgelopen jaar. Daarnaast is hij reeds vijfvoudig kampioen showrijden (5x op rij!) en Marco je bent echt een waardig kampioen en een boegbeeld voor onze vereniging! Binnen de vereniging zijn nog veel meer (nederlands)kampioenen en we gaan dit jaar de gemeente Hoorn aanschrijven om ook deze leden een keertje in het zonnetje te zetten!

Dit is de officiele website van de gemeente met informatie en online dienstverlening voor inwoners en bezoekers
HOLLANDSKROON.NL|DOOR HOLLANDS KROON