In Memoriam

Conny Wels-Stuiver

Donderdagavond laat bereikte de Bossche Kunstrijvereniging het zeer tragische bericht van het verongelukken van Conny Wels, haar man Leon en zoontje Sem.

Zij zaten in het vliegtuig wat boven Oekraïne is neergestort.
BKV verliest met haar een bijzonder gedreven sportvrouw, trainster en fijne collega.
Conny is bijna haar hele leven intens betrokken geweest bij BKV. Als solorijdster was zij al heel jong vrijwel dagelijks op het ijs te zien. Deze inspanningen bleven niet onbeloond.
Zij wist diverse keren podiumplaatsen te halen op belangrijke wedstrijden. Hoogtepunten waren haar nationaal kampioenschap bij de junioren en een 2de plaats bij de senioren.
Na haar actieve schaatscarrière wist Conny haar overgave en passie voor het kunstrijden als trainster en choreografe over te brengen  op haar pupillen. Zowel bij het solorijden als bij het synchroonschaatsen werden hierdoor veel podiumplaatsen en nationale titels behaald.
Wij herinneren ons Conny als iemand die zeer nauwgezet te werk ging voor zowel haar pupillen als voor BKV. Zij was een BKV´er in hart en nieren.
We zullen haar persoonlijkheid missen en wensen familie en vrienden veel sterkte toe met dit grote verlies.

Bestuur BKV

Na goed overleg met de familie van Conny Wels sturen wij u bovenstaand bericht.
De gemeente Rosmalen zal morgenavond om 20.00 uur een herdenkingsbijeenkomst organiseren voor 7 inwoners van deze gemeente (Conny en haar gezin en haar overburen)
De bijeenkomst is in de Sint jan in Den Bosch