CHALLENGE YOURSELF and HAVE FUN !!

images challenge
Daag jezelf uit en kom schaatsen bij KVH. In juni 2016 organiseren we de Jump Challenge. Welke sprong laat jij zien? We starten met nieuwe kennismakingslessen met speciale jeugd, tieners en volwassen groepen. Pak je kans, want we hebben nu een speciale actie:

Volg 4 kennismakingslessen voor slechts € 25,00 euro en kinderen tot 12 jaar betalen slechts € 5,00.

Lees verder of klik voor de actie
KVH Kennismakingslessen

De lessen worden op de volgende dagen en tijden gegeven:

dinsdag   16.00 – 17.00 uur jeugd en 18.50-19.50 uur tieners en volwassenen
zaterdag 09.50 – 10.50 uur jeugd en 18.00-19.00 uur tieners en volwassenen
zondag 18.15-19.15 uur tieners en volwassenen

U dient ZELF te zorgen voor kunstschaatsen. Het is hierbij belangrijk dat deze stevigheid bieden rondom de voet en enkel en de schaatsen geslepen zijn. Als kleding adviseren wij een trainingsbroek en vest en eventueel een bodywarmer. Handschoenen zijn verplicht.

Of je nu beginner, vergevorderd, jong of volwassen bent, bij KVH krijg je in een groep van jouw niveau en leeftijd les, waarbij kwaliteit en plezier samen gaat! Geniet jij ook zo van schaatsshows zoals “Sterren Dansen op het IJs” en “Holiday-On-Ice”, meld je dan aan voor de lessen Showrijden. De afgelopen jaren is KVH hierbij zelfs op meerdere onderdelen Nederlands Kampioen geworden. Daarnaast trainen we met alle leden voor het jaarlijkse Showgala en mag je meedoen aan de Showimprovisatiewedstrijd.

En wil je meedoen aan officiële wedstrijden en/of testen? Bij KVH krijgen alle leden de kans en ruimte om hieraan mee te doen. Ook volwassenen zijn welkom in de wedstrijdgroep. Daarnaast verzorgt KVH zowel LTS-testen als KNSB-testen voor alle leden.

Twijfel dus niet langer en kom met ons kunstschaatsen op de kunstijsbaan De Westfries in Hoorn.