Recreanten wedstrijden

Het is prime time bij de recreanten wedstrijden en KVH probeert aan zoveel mogelijk wedstrijden deel te nemen. Begin november werd er in Groningen bij de bokaal “Peerd van ome loeks” gestreden en op zaterdag 24 november in Den Haag bij de Hofstadbokaal. In Groningen reden Michelle Dubbeld, Lisa Jansen en Romy van der Heijden.  Voor de meisjes was het een mooie try-out richting de KNSB-cup. Bij de Hofstadbokaal reden Alicia Simoes, Isabel Dubbeld, Anna Blankenzee, Lisa Jansen, Birthe van de Berg en Michelle Dubbeld. Daar werd prima gepresteerd door de dames; Alicia 2de van maar liefst 18 deelnemers Recreanten B, Isabel 1ste bij de Proms, Birthe 6de bij de Aspiranten, Anna 3de bij de Teens, Lisa 12de en Michelle 15de bij de Proms B.