Show-Improvisatiewedstrijd

konijnJij doet toch ook mee !!! Voor alle leden en NIET-LEDEN organiseert KVH op zaterdag 29 december van 09.30 tot 11.00 uur de Show-Improvisatiewedstrijd. Bij de improvisatiewedstrijd is er een speciale categorie voor NIET-LEDEN. Dus heb je altijd al eens op muziek willen schaatsen. Doe dan zeker mee. Er wordt een mooi muziekje opgezet en je schaatst 1x om te oefenen en daarna 1x voor de wedstrijd. Ga helemaal los; alles mag en kan, op noren, ijshockeyschaatsen en kunstschaatsen. Beginners en gevorderden, doe mee en meld je voor de wedstrijd bij de wedstrijdtafel boven bij de juryruimte voor zaterdag 29 december 09.30 uur!

Wat houdt de wedstrijd in:

De Showwedstrijd (voor leden van KVH):

Verzin op je zelfgekozen muziek (mag met zang) een mooie kür en wees een ster op het ijs. Let wel, het is de bedoeling dat iedereen ZELF zijn dansje maakt. De trainers maken GEEN küren. Je kan meedoen in de volgende categorieën:

• Jeugd beginners/recreanten
  • Jeugd wedstrijdrijders
  • Tieners/Adults
  • Duo’s en groepjes

Het muziekje mag maximaal 2 minuten duren. Je mag ook meedoen als solo en als duo/groepje. De nadruk ligt op show !! Er wordt gejureerd op Show, op Uitstraling en op Techniek. Dus maak er een mooie show van !

De Improvisatiewedstrijd (voor leden van KVH en NIET-LEDEN):

Er wordt muziek opgezet en je gaat met meerdere rijders in jouw categorie het ijs op. Dus vind je het nog wat eng om alleen op het ijs te staan, dan is dit jouw kans! Je schaatst twee keer op dezelfde muziek. De eerste keer om te oefenen, de tweede keer voor de wedstrijd. De nadruk ligt hierbij op improviseren, dus ga lekker schaatsen op de muziek. Je kleding mag je zelf uitkiezen en een mooi schaatspakje is natuurlijk heel geschikt.

De categorieën zijn:

• Jeugd beginners/recreanten
  • Jeugd wedstrijdrijders
  • Tieners/Adults
  • NIET-LEDEN

Bij het jureren wordt er gekeken naar Improviseren, Uitstraling en Techniek.

Klik hier voor meer informatie en om jezelf op te geven.Voor de deelname wordt een kleine bijdrage van € 5 euro gevraagd.

Wil je liever niet meedoen, dan kom je toch zeker wel kijken en iedereen aanmoedigen!