Feestelijke afsluiting seizoen

superkidsZaterdag 20 juni gaan we het seizoen feestelijk afsluiten met van 10.25-11.25 uur een Improvisatie- & Showwedstrijd voor de recreanten en aansluitend een barbecue voor alle leden en vrijwilligers:

Improvisatiewedstrijd
Alle recreanten nemen deel aan de improvisatiewedstrijd.
De groepen worden op leeftijd ingedeeld, de muziek kiezen de trainers. Laat jij zien hoe mooi jij al kan schaatsen? Je mag meedoen in een mooi pakje of gewoon in je trainingskleren. Dat maakt helemaal niets uit.

Showwedstrijd
Wil jij alleen of samen met vriendinnen een show op het ijs laten zien? Dan is dit je kans! Kies je muziek uit, zoek mooie kleding erbij en oefen samen. Vraag jouw trainer om dit ook een keer tijdens de les te mogen doen

De muziek mag maximaal 2 minuten duren.  Let op je moet zelf je muziek op een cd meenemen. Zorg ervoor dat er slechts 1 nummer op de CD staat. Het is niet mogelijk om een nummer in het midden van een cd aan te zetten met onze muziekinstallatie. Neem 2 CD’s mee en probeer thuis eerst even uit of ze het goed doen. Vragen of kan je nog meer tips gebruiken, vraag de trainers!

11.30-13.00 uur Diverse activiteiten voor de Recreanten
Wat we gaan doen is nog een verrassing. Gezellig gaat het wel worden, zorg dat je dit niet mist!
Voor dit onderdeel zoeken wij nog ouders/verzorgers/opa’s/oma’s/oudere broers/zussen die ons willen helpen  bij de voorbereiding hiervan en de daadwerkelijke realisatie.
Meld je nu aan via
secretaris@kvhoorn.nl

11.40-13.10 uur Reguliere training wedstrijdrijders
Voor de wedstrijdrijders dit jaar geen improvisatie- en/of showwedstrijd. Een week later staan de KNSB testen in Dordrecht voor de deur en deze zijn van groot belang voor velen. We hebben in overleg met de trainers gekozen om de bestaande trainingsmogelijkheid niet te laten vervallen.

13.00-14.30 uur Gezellige Picknick BBQ met een verrassende activiteit

Kosten voor BBQ
De BBQ bestaat uit hamburger, satestokjes, salade,(s) en brood.
Iedereen neemt zelf drinken mee. Kosten per persoon € 5,–

Meld je nu per mail aan voor:

1. Hulp bij de voorbereidingen van deze dag
  2. Hulp op de dag zelf (activiteiten, hand & spandiensten, BBQ etc.)
  3. Wedstrijd Recreanten
    1. Ik doe alleen mee met de improvisatiewedstrijd
    2. Ik doe ook mee aan de showwedstrijd
      1. Ik doe alleen mee aan de showwedstrijd
      2. Ik doe samen met ** mee aan de showwedstrijd
      3. Ik/wij schaats(en) op ………………………………………………………………….
        ……………………………………………………………………………………………………

Inline afbeelding 5

Ja wij komen met … personen naar de BBQ
Kosten zijn € 5,– per persoon. Graag het totaal verschuldigde bedrag vooraf in een envelop voorzien van naam (voor en achternaam), aantal personen en telefoonnummer inleveren bij een van de bestuursleden.

Stuur jouw aanmelding (met alle benodigde informatie ) per mail naar secretaris@kvhoorn.nl
Zijn er nog vragen laat het ons dan weten, we helpen je graag!

.