Wedstrijden 19 januari

Tijdschema Stars on Ice Cup 2013 (2)Zaterdag 19 januari werd er weer volop gestreden door een aantal KVH-rijders, want in Amsterdam werd de FSA bokaal gereden, waaraan Alisha Wijnjeterp (6de bij Pupillen), Esmee Dekker (4de bij recreanten A), Roxy Jansen (1ste proms), Isabel Dubbeld (3de proms), Michelle Dubbeld (10de promsB) en Marcin Zamojski (2de adultsB)meededen. Hierbij de volledige uitslag.

In Zoetermeer werd de internationale wedstrijd Stars on Ice Cup gehouden, waar Lars van Doorn (15de pupillen), Noa Lucas (8ste recranten A), Brigitte van Vliet (14de mini’s), Elize Wannet (12de aspiranten), Alicia Simoes (2de aspiranten) en Marco Frerichs (1ste debs) aan meededen. Merel Gebe en Didi Feijen moesten helaas ziek afhaken.   Tevens beterschap aan Romy van der Heijden die donderdag 17 januari onfortuinlijk in het gips belandde met haar arm. Zij kan Lisa Jansen de ‘gipsen arm’ schudden, want Lisa belandde de week ervoor in het gips. We hopen dat jullie weer snel kunnen schaatsen, beterschap meiden.