Welkom bij KVH

flyerKom ook kunstschaatsen bij KVH. Gezelligheid en professionaliteit staan bij ons voorop! Deze maand gratis clinics voor jong en oud!

Dinsdag 16.00-17.00 (jeugd)

Dinsdag 18.50-19.50 (tieners/volwassenen)

Zaterdag 09.50-10.50 (jeugd)

Zondag 17.15-18.15 (tieners/volwassenen)

Heb je de smaak te pakken gekregen. Doe dan mee met 4 kennismakingslessen voor slechts € 25,00 en jeugd tot 12 betaalt slechts € 5,00.

Klik voor de actie
KVH Kennismakingslessen

Of je nu beginner, vergevorderd, jong of volwassen bent, bij KVH krijg je in een groep van jouw niveau en leeftijd les, waarbij kwaliteit en plezier samen gaat! Geniet jij ook zo van schaatsshows zoals “Sterren Dansen op het IJs” en “Holiday-On-Ice”, meld je dan aan voor de lessen Showrijden. De afgelopen jaren is KVH hierbij zelfs op meerdere onderdelen Nederlands Kampioen geworden. Daarnaast trainen we met alle leden voor het jaarlijkse Showgala en mag je meedoen aan de Showimprovisatiewedstrijd in december en juni.

En wil je meedoen aan officiële wedstrijden en/of testen? Bij KVH krijgen alle leden de kans en ruimte om hieraan mee te doen. Ook volwassenen zijn welkom in de wedstrijdgroep. Daarnaast verzorgt KVH zowel LTS-testen als KNSB-testen voor alle leden.

Twijfel dus niet langer en kom met ons kunstschaatsen op de kunstijsbaan De Westfries in Hoorn.