1e selectiewedstrijd ONK 2012

Op zondag 23 oktober heeft Didi Feijen meegedaan met de 1e selectiewedstrijd ONK in Groningen. Didi was over haar gereden kür best tevreden hoewel ze ook bewust is over wat de volgende keer nog beter kan. “Ik ben gelukkig niet gevallen dus heb wel overal punten voor gekregen. Alleen m’n zweefstand is afgekeurd omdat m’n been te laag was.” Ondanks het vroege tijdstip en de lange reis naar Groningen is Didi bij de debs op een spannende dertiende plaats geëindigd.

Op 5 november mag Didi haar korte kür in Den Bosch schaatsen en op 26 november de lange kür in Dordrecht. De punten van de beste twee wedstrijden worden bij elkaar opgeteld en gaan de dan 12 beste schaatsters door naar de finale.

1. Astrid zegt:

Je hebt nog alle kans Didi, zet hem op. Je hebt het hartstikke goed gedaan als debutant. Gefeliciteerd en op naar de volgende wedstrijd 😛

Reacties zijn gesloten.