12 januari 2013; KVH winterbokaal in Hoorn

Zaterdag 12 januari 2013 was de ijsbaan het toneel voor de 5de editie van de KVH Bokaal! Ons eerste lustrum. Het was voor een aantal mensen wel heeeel erg vroeg opstaan. In verband met een langebaanwedstrijd in de avonduren was de wedstrijd verschoven naar de ochtenduren. Omdat we enorm veel aanmeldingen binnen hadden gekregen en we het liefst niemand wilden teleurstellen, betekende dat vroeg beginnen, want uiterlijk 13.30 uur was de baan weer bestemd voor het vrijschaatsen. Om 06.30 uur kwamen de eersten nog wat slaperig binnen. Maar lang tijd om slaperig te blijven was er niet, want de wedstrijd startte stipt om 07.30 uur. Door het super strakke tijdschema was het aanpoten. Maar liefst 76 deelnemers deden mee in een tijdsbestek van 5,5 uur. Hiervan waren 28 KVH rijders. Lisa Janssen belandde helaas deze week met haar pols in het gips, waardoor ze niet mee kon rijden. De KVH rijders die allen wel meededen presteerden met name in de lagere categorieën uitstekend. Podiumplaatsen waren er voor Elize Wannet, 3de bij de aspiranten, Marcin Zamojski 1e, Karen Overstegen 2de, Linda de Graaf 3de bij de adults, Alicia Simoes 2de bij de recreanten B, Esmee Dekker 3de bij de recreanten A, Ilse de Groot 3de bij de mini’s, Roxy Jansen 2de en Isabel Dubbeld 3de bij de Proms en Anna Blankenzee 1ste bij de Teens. De dag verliep uitstekend, ook al liepen we toch een half uurtje uit, de stemming zat er goed in, er was veel publiek en het winters zonnetje kwam ook nog even kijken. Iedereen die een steentje heeft bijgedragen om de dag mogelijk te maken enorm bedankt!.

Klik hier voor de uitslag 12 januari 2013 Ook de krant was aanwezig. Klik hier voor het artikel.

show2012-1a29 december 2012: KVH Kerst Showimprovisatiewedstrijd

Op zaterdag 29 december organiseerden we voor de eerste keer de KVH Kerst Showimprovisatiewedstrijd. We wilden graag de leden, maar ook NIET-LEDEN de kans geven, om tijdens het vrijschaatsen te trainen om zo vervolgens mee te kunnen doen aan de wedstrijd. De categorie NIET-LEDEN had nog geen animo, maar zoiets moet ook groeien. De wedstrijd zelf werd zeer enthousiast ontvangen door de rijders, ouders en iedereen die kwam kijken. Het was weer prachtig om te zien en iedereen genoot met volle teugen. Klik hier voor de uitslag.

Meepraten?
Draag gerust bij!