Adverteren en Sponsoring

Wat kunnen wij voor elkaar betekenen?

Adverteren

Uw bedrijf en onze vereniging: een goede match! Onze vereniging heeft landelijke bekendheid en een positieve uitstraling. Promoot uw bedrijf op een sportieve manier bij KVH!

• Ieder jaar organiseert KVH het KVH Showgala, met een avondvullend programma met spectaculaire showkuren van onze rijders. Graag nodigen wij uw relaties of medewerkers uit om hierbij aanwezig te zijn, waarbij u uw bedrijf prominent kunt promoten met een advertentie in het programmaboekje. Een mooie kans om uw bedrijf in de schijnwerpers te zetten.
  • Tevens organiseren wij meerdere wedstrijden. Ook hierbij kunt u uw bedrijf prominent promoten, middels vlaggen, reclame, een stand en alles wat ook maar enigszins mogelijk is.
  • Promoot uw bedrijf en onze vereniging gezamenlijk op een boarding-reclame bord. Zo valt u op bij iedere ijsbaan bezoeker.
  • Onze website is een belangrijk informatiekanaal voor onze leden. Uw advertentie komt op elke pagina terug.

Heeft u zelf ideeën? Wij horen dat graag van u.

Bel voor meer informatie met KVH 06-46 391 859
Of stuur een mailtje naar info@kvhoorn.nl

Enthousiast geworden? U kunt KVH natuurlijk ook sponsoren:

• Wedstrijdsponsoring Door KVH wordt elk jaar Spring-on-Ice georganiseerd, een internationale KNSB-wedstrijd waaraan ook KNSB-rijders en NK rijders meedoen. De sfeer rond de wedstrijd is altijd heel gezellig. De mogelijkheid is aanwezig om deze wedstrijd te sponsoren. Hierbij kunt u reclame uitingen rondom de baan aanbrengen en eventueel met een stand aanwezig zijn. Ook wordt uw bedrijf meerdere malen omgeroepen.
  • Showgala sponsoring Door KVH wordt elk jaar in maart het Showgala georganiseerd. Hieraan doen alle leden van KVH mee, waar een spetterende show voor meer dan 500 toeschouwers wordt neergezet. U kunt ons showgala sponsoren, waarbij u reclame uitingen rondom de baan kan aanbrengen en met een stand aanwezig kan zijn. Daarnaast wordt uw advertentie in het programmaboekje geplaatst en wordt uw bedrijf meerdere malen omgeroepen.
  • Teamsponsoring Word 3 jaar lang sponsor van een wedstrijdteam d.m.v. kledingsponsoring met uw logo; 1e jaar betaalt de sponsor de kleding, het 2e en 3e jaar gratis reclame!
  • Bordsponsoring Word 5 jaar lang bord-sponsor van KVH, waarbij uw logo eveneens op het bord wordt geplaatst. De kosten voor het bord bedragen afhankelijk van de grootte circa 500,00 euro en jaarlijks komt daar circa 150 euro aan plaatsingskosten bij.

Bel voor meer informatie met KVH 06-46 391 859
Of stuur een mailtje naar info@kvhoorn.nl

LET OP: Wij verzorgen ook showdemonstraties of een work-shops kunstrijden of showrijden/Dancing-On-Ice voor uw relaties of medewerkers als unieke teambuilding, eventueel in combinatie met de horeca van de ijsbaan, gebruik van de vergaderruimtes. Of de faciliteiten van Van der Valk Hoorn!