Avond-lockdown: andere lestijdenaangepasteOpeningstijden

In verband met de avond-lockdown is de ijsbaan De Westfries gesloten na 17.00 uur. Hierdoor heeft KVH (veel) minder tijd op het ijs beschikbaar. We proberen zoveel mogelijk lessen door te laten gaan. Helaas kunnen wij niet iedereen blij maken en plaatsen op één van de blokken, maar we gaan het wel zoveel mogelijk proberen! Mail ons welke optie je kiest als jouw les vervalt:

Dinsdag: 16.00 – 17.00 uur – Recreanten en beginners

Donderdag: 15.30 – 17.00 uur – Wedstrijdrijders

Vrijdag: 15.30 – 17.00 uur – Wedstrijdrijders ***

Zaterdag:
7.30 – 9.00 uur – Wedstrijdrijders, Adults en Tieners (voorheen zaterdag 18 – 19.30 uur)
9.15 – 10.15 uur – Proeflessers, kennismakers, sportpassers en nieuw leden*
10.30 – 11.30 uur – Gevorderde recreanten van afgelopen seizoen*

Zondag:
14.30 – 15.30 uur – Wedstrijdrijders, Adults en Tieners**

LET OP: Alle off-ice-, dans- en conditie trainingen komen zowel doordeweeks als in het weekend te vervallen. Dus graag zelf voor de les in de hal even warmlopen op het middenterrein!

Mijn lestijd vervalt, wat nu?

Opties verplaatsen:
*     Bij deze blokken is er nog ruimte om een extra groepje te plaatsen, waarbij de voorkeur is voor een aantal rijders van dinsdag het 3e blok en van de zondag
**   Op de zondag hebben we dus maar 1 uurtje. Dat gaat allemaal niet passen op 1 blok, als er rijders zijn die willen lessen op zaterdag zou dat mooi zijn.
*** Op de vrijdag willen wij proberen een groepje gevorderde recreanten te plaatsen.

Laat ons weten wanneer je wel/niet komt!

Rijders van dinsdag het 3e blok en van de zondagavond: laat ons weten of je in aanmerking wilt komen voor één van bovengenoemde opties.

Overige blokken: mocht je echt niet kunnen op het nieuwe blok, waar jij op ingedeeld bent, laat dit ook weten, zodat wij misschien anderen blij kunnen maken.

Mail ons: info@kvhoorn.nl