Didi Feijen krijgt stimuleringsbijdrage

P1000105Op  vrijdag 25 februari mocht Didi Feijen naar de uitreiking van het Molenaar & Zwarthoed Stimuleringsfonds in de gemeente Edam-Volendam. Didi was door KVH voorgedragen voor de categorie: “sporter die veel tijd over heeft voor haar sport en vele uren traint om iets te bereiken”. De stimuleringsbijdrage wordt gegeven aan personen die zich op sportief of cultureel gebied positief hebben onderscheiden en zijn voorgedragen door hun vereniging of andere instantie of persoon.  Didi was door KVH voorgedragen, omdat ze zich onderscheidt als talentvolle kunstrijdster, die enorm veel energie en tijd in haar sport steekt. Dat resulteert er tot zover in, dat zij zich dit jaar plaatste voor het NK kunstrijden, categorie Novice. Daarnaast rijdt ze showwedstrijden en behaalde daar vorig jaar de zilveren plak. Didi is een visitekaartje voor onze vereniging en we zijn dan ook supertrots op haar.

Op de avond zelf bleek dat Didi daadwerkelijk de stimuleringsbijdrage van € 250,00 euro mocht ontvangen uit handen van de burgemeester. Een enorme stimulans voor Didi en uiteraard namens KVH van harte gefeliciteerd.

1 antwoord

Reacties zijn gesloten.