Gastleden en Patchers

Gastleden en patchers zijn eveneens van harte welkom om bij KVH te komen trainen:

• Gastleden zijn rijders die een licentie bij een andere vereniging hebben en extra mogelijkheden willen krijgen om te trainen. Zij schrijven zich in als gastlid bij KVH en trainen het gehele seizoen; winter- en/of zomerseizoen mee met KVH. Gastleden kunnen ook meedoen aan alle evenementen die KVH organiseert voor haar eigen leden. Gastleden kunnen eventueel worden uitgenodigd voor een Algemene Leden Vergadering, maar hebben geen stemrecht.
  • Patchers zijn rijders die één of meerdere losse lessen willen of die ijs willen huren om met eigen trainer te kunnen trainen. Zij kunnen niet meedoen aan evenementen die KVH organiseert voor haar eigen leden en zij ontvangen ook geen KVH clubmagazine.
De prijzen voor gastleden en patchers ligger hoger als voor eigen leden, omdat de sponsorinkomsten die KVH ontvangt, bedoeld zijn voor eigen leden. Daarnaast hoeven gastleden/patchers geen vrijwilligersactiviteit aan te kruizen.

LET OP: Patchen is altijd afhankelijkheid van de bezetting van het ijs en schaatsniveau van andere schaat(s)ers.
.
Kosten per uur leden:
  • Patchen naast afname van een lespakket
  • Losse les € 16,00 (incl.KVH train(st)er)
  • Off-ice/dans en beweging/krachttraining € 6,50
  • Patchen door leden is alleen mogelijk in bijzondere situaties en na goedkeuring van het bestuur
Kosten per uur gastleden:
  • Losse les € 17,50 (incl.KVH trainer in een groep)
  • Off-ice/dans en beweging/krachttraining € 7,15
  • Gast lidmaatschap € 60,00 per jaar (tarieven gastleden zijn van toepassing met Gast lidmaatschap)
Kosten per uur patchers
  • losse les met trainer KVH € 21,50 (in een groep)
  • Losse les office/dans en beweging/krachttraining € 8,75
  • Losse ijspatch € 17,50 per uur met eigen train(st)er
AANMELDEN EN INSCHRIJVEN:

Voornaam en achternaam*

manvrouw

Geboortedatum*

Woonadres*

Postcode*

Woonplaats*

Telefoonnummer*

Naam ouder/voogd (alleen indien aanmelding een minderjarige betreft)

Ik meld mij hierbij aan voor:

Ik wil de volgende les(sen) volgen:

De prijs wordt aangepast naar het aantal lesminuten en naar het aantal lesweken. U mag meerdere keren per week trainen. Geef in het vrije vak aan wat voor soort lessen u wilt volgen in welke groep en op welke dagen/uren u wilt trainen, dan wel dat u patches wilt afnemen:

Tevens willen wij geen problemen met uw eigen vereniging. Geef daarom aan bij welke vereniging u traint en bij welke trainer en wat uw huidige kunstrij niveau is:

Voor gastleden is het mogelijk om per maand te betalen. U kunt de penningmeester hiervoor per mail benaderen t.w penningmeester@kvhoorn.nl

Opmerkingen

De inschrijfmogelijkheden zijn onder voorbehoud van het aantal inschrijvingen. Zonodig zal door het bestuur een verschuiving van lesgroepen gaan plaatsvinden.

Mochten er vragen zijn dan kunt u dat aangeven in het invulveld van de opmerkingen of contact opnemen via de mail Email ons of via het telefoonnummer 06-46391859.

1 antwoord

Meepraten?