Hallo leden!
Wij zijn de jeugdcommissie! Dit is een nieuwe commissie binnen KVH. De commissie is opgezet om een aanspreekpunt te zijn voor de leden binnen onze vereniging. Ouders kunnen bij het bestuur terecht, maar de vereniging draait om onze leden. Wij willen daarom een mogelijkheid bieden voor leden om hun ideeën en feedback met ons te delen. Wij zullen dan ook een aantal dingen, eventueel anoniem, terugkoppelen aan de trainers. Heb je dus vragen, opmerkingen of ideeën over de trainingen? Laat het ons gerust weten!
Naast de trainingen gaan wij ook proberen om een groter verenigingsgevoel te creëren door buiten de ijs-uren om een aantal activiteiten/workshops te organiseren, ook in het zomerseizoen waarin we geen ijs hebben. Hiervoor zijn ook al jullie ideeën welkom! Gelukkig hebben we zelf ook al een aantal ideeën dus hier wordt achter de schermen al hard aan gewerkt. Hierover binnenkort meer!
Nu zullen we onszelf even voorstellen want wie zijn wij nou eigenlijk?
Baukje Baars
BaukjeIk ben Baukje Baars, 19 jaar oud en daarvan al 14 jaar lid bij KVH. Ik ben al heel lang actief in het showrijden en dit jaar samen met Birthe en Lisanne deel van het showteam! Ik geef dit jaar ook weer training op de zaterdag. In het winterseizoen  is dit van 18:00u tot 19:30u en in het zomerseizoen (vanaf 21 maart) is dit van 10:50u tot 13:30u.
Zelf train ik twee keer in de week: dinsdagavond (17:50-19:50) en zondagavond (17:15-19:15). Daarnaast werk ik in het Kluun Café van de ijsbaan, dus je kunt me hier vaak tegenkomen! Als ik niet op de ijsbaan rondloop, ben ik in Amsterdam te vinden waar ik communicatie studeer.
Ik hoop door middel van de jeugdcommissie veel voor de leden van KVH te kunnen betekenen en een fijne omgeving te creëren om in te sporten!

Birthe van den Berg
BirtheIk ben Birthe van den Berg, 21 jaar en ben al 14 jaar lid van KVH. Zelf ben ik erg enthousiast over het showrijden, dus wanneer er een showgala is kan je mij zeker vinden op het het ijs. Ook zit ik in het showteam samen met Baukje en Lisanne.
Ik geef sinds mijn 14e schaatsles als trainer bij KVH. Dit doe ik nog steeds met veel plezier. In het winterseizoen op de dinsdagavond (18:00-20:00) en de zaterdagochtend (09:15-11:30). In het zomerseizoen (vanaf 21 maart) wordt dit dinsdagavond (17:50-19:50), de vrijdagmiddag (17:45-19:15) en de zaterdagochtend (08:30-10:40). Zelf train ik op de zondagavond(17:15-19:15). Op deze dagen kun je mij dan ook vinden op de ijsbaan voor vragen!
Buiten het lesgeven op de ijsbaan, geef ik ook les op een basisschool. Ik ben op dit moment aan het afstuderen van de iPabo en werk als invalkracht.
Al kom je mij tegen en heb je zin in geklets of heb je wat vragen, spreek mij dan vooral aan!

Lisanne Dorrepaal
LisanneIk ben Lisanne en ik ben 19 jaar. Ik schaats al sinds mijn 7e bij KVH en schaats dus al ruim 12 jaar. Voorheen trainde ik 3 keer per week, maar sinds ik bio-informatica studeer in Leiden is dit terug gegaan naar 1 keer per week op zondag. Hierdoor ben ik me nog meer gaan focussen op het showrijden. Ik zit dan ook samen met Baukje en Birthe in het showteam van de zondagavond.
Sinds ik 14 ben geef ik ook les als trainer bij KVH. Dit doe ik dit seizoen op de zaterdag. In het winterseizoen sta ik op zaterdagavond (18:00-19:30 en zondagavond (17:30-19:30) op het ijs. In het zomerseizoen (vanaf 21 maart) zal dit veranderen en ben ik op zaterdagochtend (10:50-13:30) en zondagavond (17:15-19:15) op het ijs te vinden. Mocht je me tegenkomen, spreek me dan gerust een keertje aan als je vragen of opmerkingen hebt!
Wij zijn te bereiken via het onderstaande e-mail adres, maar je kunt ons altijd aanspreken als je ons tegenkomt op de ijsbaan!
Groetjes,

De jeugdcommissie!