Kleding

Geschikte kleding voor het kunstschaatsen om in te trainen is een strakke sportbroek (eventueel met thermolegging eronder) en erboven laagjes (sport)kleding. Hierin heb je de meeste bewegingsvrijheid. Handschoenen (bij voorkeur dunne) zijn verplicht tegen het beschermen tijdens valpartijen.

KVH CLUBKLEDING

KVH heeft eigen clubkleding van het merk “ChloeNoel“. De clubjasjes kosten 55 euro en de broeken 45 euro. De clubkleding is meestal op voorraad. Daarnaast is het nu ook mogelijk om schaatspanty’s van Chloe Noel te bestellen.

Voor meer informatie mail naar karen@kvhoorn.nl.

Tweedehands clubkleding ?? Heeft u tweedehands clubkleding of schaatsen te koop, zet deze dan op Facebook. KVH heeft een groepspagina: Kunstschaatskleding en accessoires kopen en verkopen.

Bestellen nieuwe KVH Clubkleding

Uw naam*

Naam van de rijder voor wie de kleding is*

Op welke dag of dagen schaatst de rijder (i.v.m. leveren kleding)*