NK SHOWRIJDEN

groep nk showOp zondag 17 maart was de ijsbaan in Hoorn het toneel voor heel showrijdend Nederland, want KVH mocht namens de KNSB de Nederlandse Kampioenschappen showrijden organiseren. Van 09.00 tot 18.00 uur werden door meer dan 250 deelnemers gestreden in diverse categorieën om de Nederlandse Titel. Een hele organisatie en een warm applaus voor alle vrijwilligers! Vanuit KVH deden Roxy Janssen, Anna Blankenzee, Isabel Dubbeld, Didi Feijen en Marco Frerichs mee in de solo en duo categorieën en bij de groepen deden het kwartet de ‘Sparkling Ice Stars’, de kleine groep ‘Royal Ice Stars’ en de grote groep ‘Major Ice Stars’ mee. Voor de prijsuitreiking deed als ‘special act’ Tony (alias Sterretje) en schaatspartner Kellyn nog een act, wat zeer gewaardeerd werd door het vele toegestroomde publiek. Bij de uitslag was er volop ere metaal voor KVH en werden Didi Feijen en Marco Frerichs Nederlands kampioen. Allemaal van harte gefeliciteerd en tot volgend jaar! Hierbij de uitslag. Tevens staan alle foto’s van de KVH leden op de website. Voor rijders van andere verenigingen zijn er eventueel tegen een geringe bijdrage ook heel veel foto’s beschikbaar in hoge resolutie (info@kvhoorn.nl)