SHOWIMPROVISATIE en BBQ was TOP!!

Het schaatsseizoen werd op zaterdag 23 juni traditioneel afgesloten met de KVH Showimprovisatiewedstrijd en aansluitend de barbecue. En wat was het weer TOP!!! Bij de wedstrijd hadden de leden zich allemaal super ingezet en sommigen waren ook echt super uitgedost om het hele plaatje compleet te krijgen. Het was dan ook weer volop genieten geblazen. Daarna mocht er worden uitgeblazen bij de barbecue. Bij een heerlijk zomers zonnetje was het weer smullen van het slagersvlees en salades en ook de vegetarische variant was voortreffelijk. Daarnaast was de bierproeverij gesponsoord door Duvel een leuke verrassing. Tenslotte waren alle kinderen druk bezig met het kleuren en versieren van hun taartkleurplaten. Kortom een prachtige dag. Vele foto’s zijn weer op de website te bewonderen en kijk ook op youtube voor diverse filmpjes. Klik hier voor de uitslag van de wedstrijd.

Reacties zijn gesloten.